זועבי: מייצגת את הקול השפוי

    איתי גדסי No Comments on זועבי: מייצגת את הקול השפוי

    זועבי מגיבה לניסיונות להדיחה: "אנחנו היחידים שמבינים שדמוקרטיה אין פירושה עריצות הרוב הגזעני, והכפפת זכויות האדם וזכויות הילידים לאדיאולוגיה של הרוב הציוני"

    קלפי • אילוסטרציה
    13:33
    21.05.24
    עפר גדנקן No Comments on אלקטרה A אינוורטר – עכשיו באישור משמרת השבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת) מגיבה לנסיונות להדיחה מהכנסת.

    "זה הזמן להעמיד את המדינה הציונית אל מול פשעיה" אומר זועבי "כי רצח ורדיפה משמעותם פשע. לכן לא פלא שהפשיסטים מדברים והגזענים של "השמאל הציוני" האומלל שותקים, כאשר מדובר ברדיפה פוליטית טהורה".

    "אנחנו, חברי הכנסת הפלסטינים, מייצגים את הקול השפוי הדמוקרטי והאנושי היחידי בכנסת, אנחנו היחידים שמבינים שדמוקרטיה אין פירושה עריצות הרוב הגזעני, והכפפת זכויות האדם וזכויות הילידים לאדיאולוגיה של הרוב הציוני. ושנאמנות משמעותה נאמנות לצדק ולאדם ולא לאידיאולוגיה ובטח לא לאידיאולוגיה קולוניאליסטית דכאנית כגון הציונות. קולנו, קול מדינת כל אזרחיה וסיום הכיבוש והמצור והרצח הנפשע, הם החזון היחידי שאפשר להשלים אתו כבני אדם. ולשם כך, הגיע הזמן לתאר את ישראל באופן מדויק, נכון וללא חשש: כי ישראל צועדת לכיוון הפשיזם, כן, הצבא הישראלי רוצח פלסטינים: נוער, נשים עיתונאים, וגברים".

    "הגיע הזמן להסתכל למציאות בעיניים: אנחנו לא נשתוק ונלחם על זכויותינו. הניסיון להדחה מראה יותר מכל את פחדנותה של הציונות מהעובדות בשטח. הגיע זמן להראות שדמוקרטיה,  מאבק לחרות ולצדק, פלסטינים צועדים, נוער שנאבק, וחרם, הם לא הבעיה אלא הפתרון, ולא רק לפלסטינים אלא לישראלים עצמם".



    0 תגובות